Julklappar och lutfisk

Idag har det gått bra på jobbet. Har varit snäll och köpt lutfisk till tanterna. Det serverades det på servicehuset så jag erbjöd mig att köpa med det till dom som jag var hos. Och gissa om dom blev glada. Det var det bästa på länge. Härligt det är att kunna göra några så glada =)

Och när jag kom hem så fick jag mig en överraskning. Innanför dörren låg ett paket. Och i det fanns det två mindre julklappar från mina brorsbarn =) Men dom öppnas på julafton.



Nu sitter jag i soffan och slår in julklappar och dricker glögg. Lyssnar på blåsten ute.


Kommentarer
Postat av: Pixxxie

Thihi tack vännen.. <3 jag får väl ta å rama in dom så jag får upp dom då.. :)))) kramkalas

2011-12-13 @ 18:27:55
URL: http://Pixxxie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0