Saffran

Min teori om att jag inte skulle tåla saffran längre stämmer inte. Jag har inte ätit något med saffran på en vecka nu och det har inte blivit bättre. När jag googlar på mina besvär så står det att det kan bero på järnbrist. Och det skulle ju inte förvåna mig eftersom jag inte tar mina järntabletter längre.
Så efter jul får jag börja ta dom igen. Vill inte börja innan eftersom jag kan bli dålig i magen av dom. Men ska börja med att ta varannan dag för att se om det hjälper.

Men nu ska jag äta saffransbullar. Har ju frysen full =)




Kommentarer
Postat av: Ellen - LCHF och mycket annat

Mm gott med saffransbullar :)



Svar: Ah lyllos er! Jag hoppas verkligen att det kommer lite snö, sa att vi far en vit jul...

2011-12-21 @ 12:58:37
URL: http://ellastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0