Urk

Har hostat i natt så imorse ringde jag till min läkare och bad om att få Mollipect utskrivet. Och det var inga problem.
Så på förmiddagen åkte vi till apoteket på Marieberg och hämtade ut det. Passade även på att titta lite på rean hos Gina Tricot. Hittade några tröjor som jag köpte. Blir billigt när det är halva priset.
Nu är det riktigt svårt att hitta rätt storlek. Nere i Småland hittade jag en klänning som jag provade. Den var för stor i storlek M men lite för liten i storlek S.
Lättast är att beställa från nätet så man kan prova hemma i lugn och ro. Ska titta om jag hittar något billigt som jag behöver. Annars får jag spara pengarna till våren.
Vi körde förbi en kinaresturang när vi skulle hem och köpte med oss mat hem. Tre små rätter. Och som jag kan äta i flera dagar. Konstigt nog så får man ris i massor. Men gott var det.





Trackback
RSS 2.0