Äntligen hemma

Igår fick jag åka hem. Och det var underbart. Men det gick ändå inte bättre att äta min egna soppa. Har väldigt svårt att få i mig annat än fruktsoppa och saft. Men det blir väl bättre hoppas jag.

I morse gjorde jag en smoothie på mjölk, fil, fruktsoppa, bär och proteinpulver. Hade i lite vaniljsocker.
Och det gick mycket bra att äta detta. Låter kanske inte så gott men det var det. Så det ska jag hålla mig till varje morgon. Ska testa att göra soppa av barnmat idag. Se om det smakar bättre.

Det har blivit lite bättre med rapandet. Kommer inte lika ofta nu. Men det är fortfarande obehagligt när det kommer.


Kommentarer
Postat av: Åsa-Linda

Jag äter oftast fil till frukost...numera blir det ca 1 dl fil och äggröra på ett ägg. Jag som inte gillade fil förut....så konstigt det kan bli! I början hade jag mammas hemgjorda hallonsylt i men nu kör jag naturell och gillert!

2011-02-10 @ 19:52:44
URL: http://www.luddelina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0