Äntligen

Nu är jag opad och klar.

Igår skulle jag vara på op kl 10.00. Fick byta om till "snygga" sjukhuskläder. Sedan var det bara att vänta. Det var en före mig och så skulle alla ha lunch. Men vid 2 tiden var jag uppe på op-salen. Alla var så trevligt och jag kände mig inte alls nervös. Och jag hade ju åkt upp med C så det kändes mycket bra.
Innan op fick jag dricka något fruktansvärt äckligt.

När jag vaknade upp var klockan vid 5. Jag hade ont i magen men fick smärtstillande så det gick snabbt över. Sov mycket under eftermiddagen. Mot kvällen skulle jag upp på toa. Det gick bra men när jag kom tillbaka i sängen mådde jag väldigt illa. Då var det bara att få mer syrgas så gick det över.

Vid 21 tiden fick jag komma upp till avdelningen och rummet jag skulle sova. Jag fick ett enkelrum och det kändes bra.

Sov inte mycket inatt men det gick bra ändå. Sängen är ju så hård.
Men idag är det bättre när jag kan sitta uppe. Får dricka lite också. Och än har allt gått bra.

Får se vilken dag jag får komma hem =)


Kommentarer
Postat av: Marie

Härligt att vara klar! Jag har två veckor kvar :) Sen blir det Torsby för min del också :) Lycka till med allt nu :)

2011-02-03 @ 19:53:08
URL: http://etthundrafemton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0