Choklad

Igår var jag på Vin&Deli mässan som är här i stan. Lite trist när man inte kan dricka något men fick smaka lite rosa bubbel av syrran. Smuttade lite på det och det var helt ok. Fick veta att flaskan kostade 1200kr så det blir nog ingen sån för mig.
Men jag köpte lite dyr choklad med hem. Det var 4 olika choklader i en bunt. Den vita fick gubben ta. Men dom andra tog jag. Den mörka med kaffesmak var underbart god. Lätt att ta mer än bara en bit. Så sötsuget var det inge fel på.

Jag mätte mig imorse och det var skoj. Förstår varför jag får på mig mindre byxor nu. Har minskat 12 cm runt baken =)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Det är bra att mäta sig, speciellt om vågen står still för då kan det ha hänt grejer ändå ;)

kram Camilla

2011-02-19 @ 10:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0