Kul

Det är verkligen roligt att så många läser min blogg. Skulle vara kul om ni ville säga vilka ni är =)

Idag har dietisten ringt och frågat hur det går med maten. Och jag har inget att klaga på. Allt går bra.

Dagens middag är ugnsbakad fisk med spenat och mos på sötpotatis blandad med vanlig potatis. Det var mycket gott. Kul att testa något nytt. Hade lite parmesanost i moset och det blev extra gott =)

Ska försöka komma på något gott att äta i helgen. Måste tänka så det är lätt att mosa eller mixa. Kan också vara lätt att tugga sönder.

Har ni några förslag på god helgmat?


Kommentarer
Postat av: Marie

Jag heter Marie & läser din blogg för att jag själv har gjort en gastric bypass. Roligt att läsa andra som sitter i samma situation :) Gjorde operationen i onsdags så jag är bara i det första skedet ännu. Men som sagt, roligt att läsa flera gastric bloggar :)

2011-02-19 @ 20:24:13
URL: http://etthundrafemton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0