Plättar

Ikväll skulle vi äta något gott. Så vi bestämde oss för att göra plättar med stenbitsrom och gräddfil. Sedan fick jag tipset av Å-L att ha riven ost i plättsmeten. Så det fick det bli. Och gott blev det.
Men det känns lite mysko att jag bara orkade äta 3 plättar med tillbehör. Hade lite räkor till också så det blev lite mer. Men vilken skillnad det är från förr. Då kunde man lätt äta en hel tallrik med plättar.

Till lördagsgottis skulle jag smaka på det ena chokladet jag köpte igår. Men efter en liten bit så gick det inte mer. Det var mörk choklad med chilli. Och så fruktansvärt mycket chilli det var också. Gick ju inte att äta. Så är det någon som gillar stark choklad så kan jag tipsa om denna.

Nu blir det melodifestivalen utan Pepsi Max. Har lite Mer istället.


Kommentarer
Postat av: Camilla T

Hej! Opererade mig den 9/2, så sitter här oxå med små portioner med mat =) Känns jätte konstigt att äta så lite mat när man är van vid jätte portioner.. Gäller att försöka tänka om i huvudet, men de tar väl ett tag kan jag tänka mig..

Du känner ingen dumpning av choklad och av Mer? Har inte vågat testa något sött än, men till helgen ska ja nog unna mig något =)

2011-02-21 @ 09:57:35
Postat av: Veronica

Hej Camilla T.

Kul att du läser min blogg =)

Nej jag har inte fått dumping av choklad eller Mer.

Men det är så små mängder choklad jag äter och så är det 70%. Inte mjölkchoklad.

2011-02-21 @ 17:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0