Träna

Nu har jag "tränat" lite med PS3 move. Det blir lite lättare träning men bättre än inget alls.
Längtar tills jag kan komma igång med den riktiga träningen på gymmet. När jag kan slita ut mig ordentligt.
Minns när jag gjorde det förr. Kunde stå på denna crosstrainer länge. Och det var kul också. Så det är något jag längtar efter.
Har bokat Zumba till PS3 också. Kan va kul att testa det.

Jag ska iallafall inte äta plättar mer nu. Åt igår och idag hade jag för fösta gången sedan jag startade gått upp lite i vikt. Men bra att veta vad jag ska undvika. Vet att jag inte kan äta bröd o pasta för det går jag lätt upp i vikt av. Tror det är sånt med mycket mjöl i eller nåt.


Kommentarer
Postat av: Marie

Ser också fram emot att börja träna! Började på gym i Karlstad med ett par kompisar i oktober, trodde ju inte att operationen skulle bli så tidig :P Så det ska bli kul att komma tillbaka :)

2011-02-20 @ 15:34:25
URL: http://etthundrafemton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0