Typiskt att något ska strula

Allt har ju gått så fint och bra. Men typiskt nog började mitt dropp att läcka. Och dom var tvungna att ta ut den från armen. Men att sedan sätta nytt var inte det lättaste. Efter att 4 personer har stuckit mig massor av gånger fick dom tillslut ge upp. Det går inte. Och gissa om jag var tacksam för att dom slutade för detta är hemskt.
Istället får jag dricka lite extra ikväll eftersom det fungerar så bra för mig att dricka.
Det godaste här att dricka är näringsdrycken med körsbärssmak =)

Imorgon får jag dricka fri mängd och ska då försöka få i mig lite mer än vanligt eftersom jag är utan dropp. Hoppas allt går bra. Och jag kan gissa på att jag inte får komma hem tidigare eftersom det strular. Men mig gör det inget.

Go Natt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0