Yes!

Idag har jag provat jeans som har legat i en kartong för dom har varit för små. Och 4 par av dom passade =)
Det känns helt underbart. Dom andra som jag inte kan få på mig än har jag aldrig använt. Det är sånna som jag har beställt från Usa för flera år sedan. Men inte passat när dom kom. Så när jag får på mig dom så är jag lycklig för dom är snygga.

Jag har även rensat i garderoben och har fått en stor pappkasse med kläder som är för stora. Får nästan lite ångest när favorit kläderna åker i kassen.

Fick massa kläder av en arbetskamrat som också har gjort operationen men dom är alldeles för små än. Kommer jag i dom kläderna så är det ett under.

Så nu är jag någonstans mittemellan. Kläderna jag har är för stora eller för små.

Måste försöka dricka mer vatten också. Har kommit på att jag dricker för lite. Något att kämpa med.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Härligt när man får byta ut lite kläder :)

2011-02-18 @ 12:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0