Mobbad

Idag blev jag mobbad av gubben när vi skulle ner till stan. Han frågade om jag hade köpt förstora kläder. Han tyckte det såg lite kul ut efterso jackan har blivit för stor. Och jag vill inte köpa någon ny nu när vintern snart är över.

Och så upptäckte jag att jag är inne på sista hålet i skärpet. Så det blir att göra fler hål snart. Annars blir det inte lätt.

Idag provade vi Axas Great. Man ska fylla på med varmt vatten så blir det gröt. Jag testade den med äpple och kanel. Kan säga att det var väldigt smaklöst. Tur att vi fick dom gratis. Bättre att göra gröt hemma.

Jooo just ja. Jag har varit inne på H&M idag och köpt linnen. Och jag köpte inte BIB utan på den vanliga avdelningen. Kändes lite konstigt men helt underbart. Och mycket billigare. Så det blev 2 linnen idag eftersom dom jag har hemma är för stora.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0