Nu så kanske

Det har börjat röra på sig lite. Hade gått ner lite när jag kollade nu. Och jag undrar på det kan bero på att jag har ökat på proteinet. Har börjat med smoothie morgon och kväll med proteinpulver i. Ska fortsätta med det ett tag. Gott är det ju också.
Fick lite panik igår när jag blev utbeordrad att jobba kvällen efter jag hade jobbat mitt pass på dagen.
Jag visste att magen skulle sätta igång på kvällen för jag hade tagit extra frön på morgonen. Men det gick bra. Som tur var behövde jag vara jobba till 19. Annars hade det varit kris. Men nu har jag lärt mig att jag inte kan göra så eftersom man inte vet om man måste jobba mer.

Ikväll jobbar jag till 21 så jag ska fundera ut hur jag ska kunna få i mig något att äta på kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0