Bär

Innan jag lägger mig ska jag ta upp lite bär till frukosten imorgon. Ska bli smoothie som vanligt. Ska testa att ha i körsbär denna gången. Hoppas det blir gott.
Har haft tacosmys ikväll ensam. Har längtat efter tacos hela helgen.

Just ja. Förra veckan när vi var ute och åt lunch så tog jag Pepsi Max till maten. Och fy vad hemskt det var. Så fruktansvärt söt sliskigt. Fattar inte hur jag kan ha druckit det tidigare. Blä.
Nu har jag testat Schweppes Cola och den är god. Inte alls så söt. Blir inte att man dricker cola så ofta längre.

Och jag måste bli bättre på att dricka vatten. Får sån hemsk kramp i benen när jag inte dricker som jag ska. Tänker inte på det när jag jobbar. Glömmer bort det så lätt.

Imorgon måste jag ta mig i kragen och åka in till stan. Fixa glasögonen och en liten present till min tant.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0