Min fredag

Idag var vi till Marieberg. Kollade affärer och fick mina glasögon justerade. Köpte mig ett skärmskydd till min mobil. Det var nog dags efter nästan ett år med orginalskyddet.
Hittade också saffransskorpor och saffranste. Så gott. Och när vi fikade så köptes även en lussebulle med hem.
Lite lego byggande på eftermiddagen med mini och filmen Det regnar köttbullar.
Nu har vi haft fredagsmys med ostbågar och en film. Bad Teacher. Kan inte rekommendera den.
Nu är det Top Gear på tv och det är mycket bättre.
Imorgon ska vi iväg på kalas hos Davids bror. 8års kalas på ett badhus med massa barn imorgon. Och kalas med släkt på söndag. Ska bli kul =)
Kunde glömma sovmorgon denna helgen men jag får ta igen det till veckan när jag jobbar kvällen på tisdag.
Men då ska jag nog städa för Peter kommer på besök på torsdag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0