Saker överallt

Idag är jag ledig och passar på att greja i hemmet. Det ser ut som ett slagfält här. Vill få ordning.
Så nu har jag packar ner böcker och cd-skivor i kartonger. Funderar på att se vad mer som ska ner till källaren.
Har lite för stora kläder kvar. Det är nog vara jackor och kappor. Så dom ska ner också.
Skulle behöva putsa fönstrena också men det tar jag inte idag.

Fick en trevlig överraskning när jag skulle packa ner cd-skivorna. Hittade mina Brolle skivor och som ska verkligen inte packas ner =)


Ska slänga säckar med kläder som är trasiga också. Men tar ut dom när vaktmästaren har slutat för dagen. Vet inte hur populärt det är att slänga stora säckar. Ska kolla frysen också om det är något som ska slängar. Ska passa på idag.


Kommentarer
Postat av: Ellen - LCHF och mycket annat

Det är skönt att rensa ibland!

2011-11-07 @ 09:55:29
URL: http://ellastankar.blogg.se/
Postat av: tess

like this -----> http://www.facebook.com/pages/Brolle-Wallmark-Lets-Dance-2012/142293459208772 & spread further ♥

2011-12-21 @ 12:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0