Sköldpaddan

I helgen skaffade jag mig ett nytt husdjur. En söt liten sköldpadda som har flyttat in hos mig. Och gissa om jag gillar den =)


Så nu sitter jag med en god latte. Och fort gick det att göra den. Helt underbart.

Annars så har helgen varit slapp. Det har varit så skönt att inte gjort något speciellt. Varit i Örebro några dagar.
Igår åkte vi till mig och jag fick hjälp med att byta mina cykeldäck till vinterdäcken. Fick också upp en granslinga med ljus på balkongen.

Nu får jag börja rensa bland mina kläder igen. Nu bärjar det bli för stort igen. Har mätt mig igen och på en månad bara har jag minskat flera cm. Och jag märkte det på mina svarta jeans som har suttit så tight. Nu är dom för stora. Synd att jag jobbar till helgen annars hade jag kunnat rensa lite då. Får ta lite då och då...

Trackback
RSS 2.0