Variant av fredagsmys

Började jobba 2 idag. Och slutade 21 så det blev inte mycket fredagsmys för mig.
Eller kan man kalla det en variant av fredagsmys när man äter pizza, ser slutet på en film.
Köpte pizza efter jobbet för jag hade inget hemma att äta. Och pizzan kan jag äta till kvällsmat ikväll, lunch och middag imorgon. Kanske även till kvällsmat imorgon också. Den räcker så länge för mig.
Passade på att beställa kapslar till min kaffemaskin också innan lönen är helt slut. Fick 2 förpackningar graits när jag registerade sköldpaddan =)

Dessa fick det bli =)

Nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon. Har ingen bra känsla inför helgen när det är mycket mer att göra. Får se hur det går.
Det bästa är väl att det har blivit 2 jobbhelger denna månaden. Bättre lön nästa månad hoppas jag för det var katastrofalt dåligt nu =(

Trackback
RSS 2.0