Ullared

Nu i helgen åkte vi till Ullared. Jag behövde verkligen köpa nya kläder och då är det ju bra att köpa det billigt.
Men hjälp vad mycket folk det var där. Blev nästan lite stressad. Och det var svårt att veta vad man skulle ha för storlekar. Men jag tog några plagg som jag gillade och provade på stående fot över det jag hade på mig.
Det gick bra det också.
Det blev inga byxor. Hittade inga jag gillade och orkade ändå inte prova. Så det får jag titta efter på stan.
Men överdelar och underkläder blev det. Hittade även en jättefin vit jacka. Liknande modell som jag har. Den kostade endast 349 kr på Ullared. Så det gör inget om den skulle bli förstörd.

När man är i Ullared så hittar man massor av sånt man inte hade tänkt sig att köpa. Som dessa jag köpte.



Det som står kvar på min lista är skor. Det hittade jag inga.


Kommentarer
Postat av: Åsa-Linda

Åh, Ullared! Vill oxå dit men saknar tyvärr pengar. Tur att syrran

ska rensa ur garderoben...

Vi måste ta och ses nån dag.

Kramiz

2011-10-25 @ 10:03:53
URL: http://www.luddelina.se
Postat av: Ellen - LCHF och mycket annat

Kul med Ullared! Har dock aldrig varit där själv.



Svar: Tack!

Ja det är ju sa, men jag har pendlat nat kilo upp och ner hela aret nu och inte kommit nagonstans...beror nog pa att jag är sapass nära malet ocksa. Men det är lite jobbigt när man VILL komma ner till sin malvikt.

2011-10-25 @ 12:26:31
URL: http://ellastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0