Funderar

Jag har läst lite andra bloggar och funderar på att testa en sak till hösten. Funderar på att Reboota magen som jag har läst att andra har gjort. Bara för att få ordning på allt igen och börja äta bättre.
Då gör man såhär.
 
Börja med "flyt" (typ nutrilett, modifast) 1-2 veckor
Sedan övergå till släta soppor 1-2 veckor
Därefter äta puréer och lättuggad mat (barnmat, potatismos, kokt fisk, bananer) 1 vecka
Tillsist börja med knäckebröd och lättuggad mat 1 vecka
Och därefter försiktigt börja med lagad mat och frukt
 

Det kan vara något att testa för att bli av med sötsuget. Men det får jag börja med efter att Richard har bott här ett tag. Kan tänka mig att det blir lite mys med god mat o så i början :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0