Klar

Nu har jag varit på 1-års kontrollen. Och det gick bra. Minus 45 kg är bra tycker jag. Och än är det kanske inte stopp.
Har bara brist på folsyra men det ska åtgärdas med piller nu. Min läkare tyckte att jag skulle testa med stödstrumpor när jag jobbar. Kanske det hjälper mot min kramp i benen. Så jag får testa det.
Fick iallafall ta lite fler prover. Hon ville kolla kalcium och salter av något slag. Men annars var det bra. Ska höra av mig igen om ett halvår för nya prover. Iallafall järn eftersom jag inte behöver ta extra järn längre.


Kommentarer
Postat av: Helené

45kg är ju superbra, bra jobbat! :)

2012-02-16 @ 16:20:04
URL: http://missh.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad gött att proverna vissade bra och bra jobbat av dig i vikt veronica

2012-02-16 @ 19:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0