Funderar

Har sett att många har satt mål och löften för det nya året. Har funderat lite på det och det är väl kanske dumt att ha några löften.
Men man kan ju alltid ha några mål som man kan försöka nå. Typ som att mitt mål är att ta mig till gymmet lite oftare. Kanske kan se om J kan få mig att komma igång lite. Han tränar där ofta. Om han inte drar ner mig på det andra gymmet men där har jag aldrig varit. Och känns lite mer som det är dom stora killarna som tränar där. Så inget för mig.
Och något mer jag måste börja med är att äta lite bättre. Iallafall när jag jobbar. Måste bli lite mer regelbundet.
Mindre cola och godis också. Idag har jag köpt Loka istället. Och det är gott. Köpte Sharonfrukt också.

Annars så är det bara att vänta o se vad det nya året har att bjuda på. Ska iallafall börja med att göra lite mer sånt jag vill göra. Man lever bara en gång.


Kommentarer
Postat av: Lina Henke

Sv: Tack va snällt. Jag är jättenöjd jag med, kommer smälta ihop fint sen till "en" halvsleeve. :) Så kommer bli så fint. Hoppas allt är bra med dig! :)

2012-01-02 @ 22:11:27
URL: http://linnssa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0