På tiden...

Nu har pappa varit med mig och handlat. Hade inte mycket mat hemma så det var lite jag behövde. Inte för att jag handlar mycket men iallafall så jag klarar mig. Vi åkte till Ica Kvantum och så passade jag på att köpa mig en micro på Elgiganten. Det var verkligen på tiden. Så nu ska jag bara hitta en bra plats att ha den på. Det är ju upptaget där den förra var men jag tror jag vet vart den ska va.
Så lite senare ska jag micra en matlåda som jag hade med mig hem från älsklingen. Ska bli gott.
Men nu sitter jag i soffan en stund och dricker mitt goda kaffe. Ska beställa hem lite kapslar så jag har. Tittade på Elgiganten men det fanns inte dom smakerna som jag vill ha.
Ska titta i dom nya Oriflame katalogerna också =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0