Räknat

Hittade en bild på vad vågen visade den dagen jag träffade David. Och när det nu har gått 6 månader så har jag gått ner 12kg. Och det blir 2kg i månaden vilken jag tycker är lagomt. Om det fortsätter så blir det 24kg på ett år. Och det är inte dåligt.
Nu har jag ätit första semlan på 2 år. Förra året fick jag inte äta någon men nu så. Åt inte hela men det var gott. Nu blir det ingen mer för mig. Räcker med en.
Längtar till våren när det är dags att använda lite tunnare kläder. Köpte en jacka på Gina Tricot för bara 100kr som jag kan använda till våren. Det är så bra nu när man kan handla på billigare ställen. Det var ju så dyrt med större storlekar så jag är glad över att slippa det.

Kommentarer
Postat av: sandra roos

härligt bra gjort tycker jag ja det är ju jätte dyrt själv så ska jag försöka kolla på zizzi ihelgen måste ha byxor och där är det inte biligt men jag måste ha

2012-01-23 @ 21:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0