No action

Står fortfarande still. Men jag är ändå glad. Köpte mig en klänning på HM igår. I storlek 42. Trodde inte det var sant. Även om jag kanske inte kommer att använda den så mycket när det inte är något sommar väder, men den kostade bara 75kr så..
Har gjort lite roligare shopping innan. Men inget som man kan visa här ;) Men Richard uppskattade det mycket och det är huvudsaken. Det är så underbart att han gillar mina former som jag har kvar. Kommer inte bli av med allt men det vill jag inte heller.
Idag gav jag bort massor med kläder till en tjej som ville ha. Jag är bara glad att bli av med det. Måste göra plats så Richard kan släpa hit mer saker :) Han är så rolig när han säger att han smyger med sakerna när han ta med kartonger. Som om jag inte skulle märka dom. Vet att det blir tavlor till köket nästa gång :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0