Semester

Nu har jag haft semester för denna sommaren. Hade bara två veckor men sparar till hösten.
Känns som man har ätit hela semestern. Började med en kryssning och buffé. Men utan efterrätt för mig. Richard kan äta hur mycket som helst utan problem. Undrar vart han gör av maten för den syns inte ens på honom.
 
Även när vi var uppe i Dalarna så var det mycket mat. Grilla och mys. Vi firade midsommar där uppe och det var väldigt trevligt.
Nu är det slut på semester och jag var ju tvungen att ställa mig på vågen efter all mat.... Ner visste jag ju att det inte skulle bli. Men blev förvånad när det inte visade upp heller. Nästan märkligt. Jag är jätteglad för det.
Nu dröjer det till nästa vecka innan jag får träffa Richard. Trist men det får gå.
              
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0