Själv

Nu är jag ensam hemma i helgen. Älsklingen är iväg och träffar några vänner. Så ikväll slappar jag i soffan helt själv. Köpt pizza och tittar på serier som jag gillar.
Imorgon kommer Johanna och vi ska ha tjejkväll med utgång. Det ska bli så trevligt.
Skulle behöva lägga upp kläder som ska säljas. Börjar bli fullt nu igen och behöver rensa. Finns sånt i garderoben som aldrig används.
Känns som kroppen har ändrat sig även om jag inte har gått ner mer i vikt. Och jag har inte problem med klåda längre där jag hade lösare hud. Känns som det har dragit ihop sig mer.
Inatt var första natten på länge som jag hade problem med kramp i benet igen. Men det kanske var för att jag jobbade så länge igår och blev blöt o kall. För idag har jag inte kännt något av det.
 
Nu ska jag mysa vidare =)
 

Kommentarer
Postat av: sandra roos

säg till mig om det finns något som du vill sälja som jag kanske kan tänka mig att ha

2012-11-03 @ 22:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0