Marknad

Igår när vi var påväg hem till Karlstad så passerade vi marknaden i Filipstad. Och vi passade på att kolla runt lite. Jag hittade ett par snygga leggings som jag gillade men jag ville kolla vad det fanns för storlek. Så jag frågade tjejen som jobbade där. Och hon sa att tyvärr så finns det bara L/XL kvar. Och det tyckte jag verkade bra. Men hon tyckte jag var helt knäpp som trodde att det skulle passa mig. Det skulle bli för stort för mig tyckte hon. Jag tittade på dom igen och fattade inte hur hon menade då. Men hon sa att jag fick göra som jag ville. Men då blev jag tveksam och vågade inte köpa alls. Jag var ju så säker på att som skulle passa perfekt till mig. Och hon nästan dumförklarade mig för jag var minsann inte så stor.
Det kanske är så att jag har svårt att se att jag har gått ner så mycket. Ibland känner jag mig fortfarande lika stor som förr. Eller kanske inte riktigt så stor, men jag har svårt att placera mig.
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0